tillyhills

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Tina Johansson - 3 juni 2015 22:57

Stort grattis till Carina och Tillyhills Ebba Grön som debuterat i lk 1 med ett 1:a pris och klassvinst!

 

     


Idag har jag varit och ögonlyst Mindy ua hos Eva Gustavsson som var på kliniken och hade ögondag. 

 

 

Annars har det inte hänt så hemskt mycket men jag har kommit igång att träna lite lydnad med Mindy igen. Det har inte blivit så mycket att jag åkt iväg och tränat med henne eftersom det varit så lång tid med sjukdom i familjen här och man inte varit så motiverad. Men nu känns det lite roligare! Vi tränar ju ganska mycket sök också, det är jätteroligt och träningskompisarna börjar verkligen bli duktiga!

 

       

Sedan har jag som vanligt varit och tittat lite när mina valpköpare tränat på nära håll :)

                   

 

Till sist lite bilder på lite av varje som vanligt!

                     

       

 

 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards