tillyhills

Alla inlägg under juli 2013

Av Tina Johansson - 3 juli 2013 15:14

Jösses vad tiden går! Förra veckan försvann lite som in i dimman för mej eftersom jag blev jättedålig efter ett tandläkarbesök..men nu är jag mycket bättre!


Valparna är pigga, sociala, självsäkra charmtroll som blir mer och mer fartfyllda för varje dag. Det börjar klarna mer och mer vem som ska till vem och det är jätteroligt att intresset för kullen är så stort och att jag har kunnat välja ut så bra och kunniga valpköpare. Något negativt för rasen är att det är väldigt många som vill köpa som nog borde köpa hund i leksaksaffären eller åtminstone betydligt mindre krävande ras. Det märks att det är populärt med små luddiga valpar i häftiga färger. Tyvärr räcker det ju inte att vissa uppfödare nekar att sälja när det ändå går att få fatt på valp på annat ställe. Men då är det inte mina vapar som hamnar fel i alla fall..Fel kan det ju bli hur noga man än är och hur ambitiösa valpköparna än är men då får man ju försöka lösa problemen som kan dyka upp!

Det ska bli så roligt att följa de här ut i livet med sina nya familjer :) Får väl se om jag behöver byta adress om ett halvår när de ätit upp alla köksmöbler, grannens höns och bästa skorna...

Här är lite nya bilder på underverken som inte är stilla så många minuter!


EBBA GRÖN

         

NEW YORK DOLL

     

ASTA KASK

       

SHEENA IS A PUNKROCKER 

       

FLOGGING MOLLY

           

TANT STRUL

         

BLACK FLAG

         
FRIGGIN IN THE RIGGIN

         
ANTI CIMEX

             


Och så lite bilder från veckan som gått. Pappa Epson har varit på besök osv :)

                                 



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards