tillyhills

Alla inlägg under augusti 2016

Av Tina Johansson - 27 augusti 2016 22:09

Nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen så jag kommer nog att glömma en del nyheter.. Det jag just nu tycker är allra mest roligt är att Carina blivit uppflyttad till ELITKLASS SPÅR   med KORAD Tillyhills Ebba Grön.

       

 

Sen har det varit många framgångar för flera stycken till. Grattis Liza, Line och Mona till era uppflyttningar och till alla andra som kämpar på och visar sig på tävlingsbanorna!!

             

 

Vi hade en jättetrevlig dag i Rödeby med många hundar och många aktiviteter. Bl.a kom Gunsan med pappa Epson och hälsade på. Tyvärr blev det inga bra bilder på hela gänget med Epson + avkommor...

 

 

Här kommer lite bilder från dagen i alla fall! Extra roligt var det att se Hasse med Bisquit Blues som jag inte träffat sedan hon var 8 veckor. Nu en dam på 7 1/2 år <3 

     

                     

Jag var och tittade när Inga-Lill och Mona tränade IPO också, här är några bilder!

           

Och sist men inte minst så dök helen och Ella upp en kväll, jätteskoj att ses!

 

Jag har säkert glömt en massa men här kommer en blandning av bilder från sökträning mm

                     

 

Jag är jättedålig på att svara på mail om valpar just nu så håll lite koll på Tillyhills Kennel på FB eller bloggen om ev nyheter på den fronten eller slå mig en signal!

Det KAN vara så att jag ev har planer för två kullar nästa år men inget är bestämt ännu!   

 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards