tillyhills

Alla inlägg under april 2015

Av Tina Johansson - 7 april 2015 16:53

I helgen har vi haft kennelträff. I Söndags var vi på ruinbanan och provade på lite räddningssök. En del var nybörjare och några hade varit där förut. Det är jätteskoj att se hur hundarna reagerar och hur de löser problemen där. Alla var överens om att det ger mersmak och jag var väldigt nöjd med vad jag såg. Allra roligast var det att träffa tre av våra senaste valpar som jag inte träffat sedan leveransen, tre charmiga och sociala valpar.

På bilden tillsammans med mamma Lizzie

 

  

                                               


På måndagen träffades vi i Gåsamåla för IPO-intro och bitövningar som Tony Mattiasson var snäll att hjälpa oss med. Tusen tack för det!  Även stort tack till min bror för att vi får låna skogen och ängarna och mamma och pappa för husrum och hjälp med fika!

Vi hann även med att spåra och träna lite av varje. Vi har haft en jättetrevlig helg och jag är så himla glad att ha alla mina fina valpköpare som gör ett jättebra jobb med sina hundar   

 




                                               

       

                           

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards