tillyhills

Alla inlägg under januari 2017

Av Tina Johansson - 16 januari 2017 20:48

Ibland blir det inte riktigt som planerat   ..Av lite olika skäl så bestämde jag mig för att para Mindy istället för Sheena nu i vår. Sedan så blev det så att hon började löpa en månad tidigare än vi trott, så i går var vi i Örebro och träffade Fire! Så om allt går som planerat kommer hon att valpa runt den 19 Mars!

   

 

Det här är en kull som jag tänkt på länge och jag är jätteglad att vi får förtroendet att låna in fina Fire. Vi förväntar oss sunda, sociala och framåt hundar som kommer att passa för de flesta hundsporter. Framförallt kommer de att säljas till seriöst satsande förare med inriktning på brukset. Mer info om Fire finns på www.tillyhills.se planerade kullar. Mindy kommer ur vår Monsterkull som också finns på hemsidan. Mindy är mamma till Peppkullen som ni också kan läsa om där!

Lite fler bilder på Mindy och Fire här nedan:

               

För ett tag sedan hade vi en liten kennelträff i Gåsamåla. Det var -15 grader men vi hade en jättetrevlig dag med sökträning, lydnad, korvgrillning och lite allmänt aussieprat. Kul att så många trotsade kylan och dök upp!

Lite bilder från dagen:

                   

 

Sedan har jag varit och träffat den här fina 9-månaderstjejen i helgen, Tillyhills Frid Och Fröjd "Quila" En jättetrevlig, välhanterad liten hund    Ska bli roligt att följa henne i framtiden!

 

             

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards