tillyhills

Alla inlägg under juni 2016

Av Tina Johansson - 14 juni 2016 22:29

Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här pga väldigt mycket runt valparna som har fått gå före! Jag uppdaterar mycket mer på Tillyhills kennel på facebook för er som vill följa oss.

Men nu vill jag skryta lite och tacka alla fantastiska valpköpare som är ute och tävlar! Kraftuttrycken har verkligen kommit igång och tävlar både lydnad och bruks. Mia och Pu var nyligen och tävlade lydnad med ett förstapris och hamnade överst på pallen, stort grattis till er!

  

 

Sedan har vi fått ytterligare tre hundar med godkänt MT. Två av dem hade redan exteriörbeskrivningen klar så de är numera KORADE. Så grattis Carina Thorp med Ebba Grön, Charlotte med Tant Strul(Mira) och Helen med New York Doll (Ella). Nu har jag fött upp 10 hundar som fått titeln KORAD och det är jätteroligt!

     

 

Några ur Peppkullen har varit på lite utställningar och har fått fina kritiker och skött sig jättebra. Plattan I Mattan blev BIR häromhelgen, grattis till er!

  

Tusen tack till alla er som åker och visar era hundar och kämpar på i alla möjliga grenar, Jag vet att det fattas många resultat här i bloggen men ni är guld värda! Här kommer lite bilder på några av stjärnorna :)

           

                 

 


Alla valpar är sålda och jag har massor av bilder på dem. Här kommer ett litet urval! Mer kommer framöver med lite presentationer osv.

 

                                                   

 

 

 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards