tillyhills

Alla inlägg under juni 2012

Av Tina Johansson - 24 juni 2012 12:45

Jag börjar med några grattis och det är till Nathalie med Vilja (Poison Ivy) till deras LP1 !  

Sedan har vi två röntgade hundar Diesel och Tango. Båda med A höfter och fria armbågar. Det var ju skönt-bara resten kvar ....

Diesel har dessutom varit och gjort sitt MH, det såg mycket bra ut-en nyfiken och orädd hund. Han fick en 3:a på skottet vilket kanske inte kändes helt rättvist då han ville ut till skytten men var helt oberörd i passivitet men det är ju bara att gilla läget och "förbättra" siffran vid kommande MT så småningom!

Tre stycken andra i kullen ska göra sina MHn i september här i närheten.


Jag funderar på att anmäla Mindy till SKKs utställning i Ronneby så det vore ju kul om det är några fler som vill göra det. Det är ju bra miljöträning och eftersom jag ändå alltid brukar vara där så kan ju Mindy få vara med även om hon kanske inte ser ut som vinnarna där kommer att göra ;)..

   

Sedan ett HURRA till vår första kull som fyller hela 5 år idag!

Jag har inte så många bilder tillgängliga på dem men här kommer några..


                       

Bilden ovan här är på kullens pappa Real Sugar Pegasus som jag är hemskt glad att jag fick lära känna och dessutom har hans uppfödare och hans ägare blivit några av mina bästa vänner! Tack Katta och Inga-Lill   


Avslutar med några nya bilder såklart!

           

Vi har ju varit på bröllop och även fått fotografera brudparet-det var skoj!

               



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards