tillyhills

Alla inlägg under september 2016

Av Tina Johansson - 24 september 2016 21:56

Idag har KORAD LP1 Tillyhills Black Flag "Black"blivit den första aussien i Sverige som bestått IPO1! Stort tack till Mona som satsat helhjärtat på detta! Ska bli väldigt spännande att se fortsättningen (Y)

 

         

 

Valpplanerna har ändrats lite då jag bestämt att vänta med Mindy/Fire-kullen till hösten 2017  Jag kommer att använda RLDN RLDF BH Sheena Is A Punkrocker till våren istället. Hon är kullsyster till Black och jag har avelsrätten på en kull på henne. Alla hennes syskon är fria på höfter och armbågar, alla har genomfört MH med gk på skott, tre är Korade, en har BSL1 och BSL2, en är uppflyttad Elitklass spår och sök, en uppflyttad Elitklass spår och flera tävlar i bruks,lydnad och agility. Mer info på min hemsida www.tillyhills.se Hane är inte bestämd ännu..

 

         

 

I fredags träffade jag Tillyhills Mr Hyde som jag inte sett sedan han var runt året. En fantastiskt trevlig och stabil hund som nu kommer att bli Blekingebo! Stort lycka till med honom Lina och Gustav.

     

 

Lite blandade bilder följer som vanligt!

 

                 

 

Av Tina Johansson - 4 september 2016 20:02

Vilken tävlingshelg det varit!! Två stycken uppflyttade till Elitklass, grattis Ann-Sofie med Flogging Molly till uppflytt Elit spår och tredjeplacering och grattis till Carina och Korad Tillyhills Ebba Grön som nu även är i Elitklass i sök med klassvinst dessutom!

 

   

 

Nästa grattis går till Helen och Tillyhills New York Doll "Ella" som blivit uppflyttade till lkl spår och dessutom tvåa på pallen!

 

 


Det har ju varit rasmästerskap i helgen och dit åkte Mia och Liza för att representera kenneln. Det gjorde de med den äran!! Båda tävlade i lydnadsklass två och fick samma poäng och delad förstaplats! Liza och Fräck knep titeln Rasmästare stort grattis   

 

Mia och Pu tävlade även i spår och blev uppflyttade till hkl med en andraplacering (trots att de avstod platsen) och passade på att få en gk exteriörbeskrivning dessutom!

   

 

Sedan har vi en liten Vegas/Lillivalp som debuterat i utställningsringen, grattis

 

Anna och "Rapp" till BIM!!

 

 

Bilderna har jag "lånat" från FB...Ni får skälla på mig om det inte är ok ;)

 

Som vanligt lite blandade bilder att avsluta med.

         

 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards