tillyhills

Alla inlägg under augusti 2017

Av Tina Johansson - 26 augusti 2017 13:14

NU har vi valt hane till Sheena! Det blir KORAD Ojoys Arran   Jag har inte så många bilder på honom men här kommer några som jag tog när jag träffade honom för något år sedan.

     

Jag har även några nya bilder på Sheena som har sin sommarpäls på sig   

 

               

 

För mer info om kullen titta min hemsida eller Tillyhills Kennel på FB eller ring 0701452660 De här valparna kommer i första hand att säljas till dig som är intresserad av att träna/tävla bruks eller någon annan hundsport. De passar inte som enbart sällskapshundar/promenadkompisar.

 

Vi har just haft en trevlig helg med träningsträff. Här kommer lite bilder därifrån. Fler bilder finns på FB-sidan!

 

                                     

 

 

Av Tina Johansson - 8 augusti 2017 22:04

Alltså den där lilla Pu hon kan visst allting! Inte så länge sedan hon var så här liten :)

   

Men i helgen var hon och matte Mia på debuttävling i Elitspår och fick certpoäng! Stort GRATTIS Mia, det är verkligen en imponerande resa du gör med din hund  

 

Vi har några fler som visat framtassarna!

 

 

Patrik och Toke är uppflyttade till Agilityklass 2  GRATTIS!

 

Och Frida och Engla har tagit RLDF och blivit uppflyttade till Hoppklass 2! Grattis till er!

 

 

Susanne har varit på SBK-utställning på Gotland och blivit BIM-valp med Ziva! Så roligt, grattis!

 

 

Sedan lite blandade bilder som vanligt!

                         

 

 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards