tillyhills

Alla inlägg under maj 2015

Av Tina Johansson - 18 maj 2015 15:12

Äntligen har vi bestämt vilken hane som kommer att användas till Mindy. Det blir KORAD Maibe tails Epson Gates S64298/2009

 

 

Han är en social och miljösäker hund som är gk Elitkl spår, 1a pris i lk2 och har excellent på utställning. Vi har en kull efter Epson tidigare med Korad Tillyhills Beata Stonehill som är trevliga hundar med stor potential. De finns under kullstatistik (Punk-kullen) på min hemsida. För frågor och info ring mig på 0701452660

 

           

Av Tina Johansson - 18 maj 2015 09:06

Stort grattis till Liza och Tillyhills Anti Cimex "Fräck" som i helgen gjort ett gk BH-prov vilket innebär att de får tävla IPO/BSL

Bilder från lydnadsdelen:

 

                           

 

Här finns film från miljödelen. Tack till Mia O som filmade!

 

 

 

Av Tina Johansson - 13 maj 2015 21:24

De senaste veckorna har många visat sig ute på tävlingsbanorna. Så här kommer grattishälsningar och ett stort tack till er som sprider så fin reklam!

 

Ann-Sofie och Molly uppflyttade till hkl spår.    

 

Carina och Ebba Grön uppfl lkl spår med klassvinst




 

 

Marina och Lilith excellent SBK Nybro

 

 

Liza och Anti Cimex "Fräck" 1a pris lk 1 med en 2:a placering  

 

     

 

Sedan fick vi jättefin kritik på övriga som ställdes ut i Nybro och domaren tyckte att vi hade väldigt trevliga hundar. Mindy, Black och Sheena fick VG. Lilla Pu får växa till sig lite och komma igen en annan gång ;) Men glänste gjorde både hon och matte Mia! 

             

 

Jag har haft förmånen att träffa lite andra fina hundar också :) Här kommer lite blandade bilder!

                 

 

Jag får jättemånga mail om hur mina avelsplaner ser ut och jag håller på att bestämma hane till Mindy. Hon kommer troligtvis att paras framåt sensommaren. Så fort jag vet mer kommer jag att uppdatera både hemsida, facebook-kennelsida och blogg :)

                      



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards