tillyhills

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Tina Johansson - 1 juli 2014 19:20

Då kommer det en liten uppdatering från valplådan igen. Det händer jättemycket från dag till dag-de har börjat leka lite med varandra. De kommer farande när de hör min röst osv. De har avmaskats för första gången och fått klorna klippta en tredje gång. Idag fick de smaka pyttelite av starterfodret som de ska börja äta mer och mer av nu. De kommer att äta Royal Canin Starter fram till leveransen och sedan blir det RC Junior fram till ettårsåldern om jag får välja. Det har fungerat bra på mina andra kullar så därför känns det tryggt.


Nu har jag med hjälp av vissa andra (tack Liza, Katta, Mia, Malin m.fl) nästan bestämt deras namn. Temat har också diskuterats hit och dit sedan vi bestämde oss för kombinationen..Men nu är det bestämt att det blir Kraftuttryck som är temat.

Så här är alltså:

 

Tillyhills Eld Och Lågor


 

Tillyhills Pest Och Pina


 

Tillyhills Jävlar Anamma


 

Tillyhills Tjong I Medaljongen


 

Tillyhills Satan I Gatan


 

Tillyhills Bomber Och Granater eller möjligen blir det tvärtom på hanarna...


Sedan har jag några bilder till :)


                         

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards