tillyhills

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

EN TREVLIG FREDAG

Av Tina Johansson - 1 mars 2011 15:42

I fredags hade vi en lite träff i Gåsamåla. Vi passade på att träffas eftersom Liza som har pappan till Skurkarna hade möjlighet att komma en sväng. Lotusbarnen Abbe (The Riddler) och Zoe (Helvassa Gullan) var med och träffade farsan.

              

Det var några till som passade på att komma : Madde med Bea, Anette med Nellie (ifrån Solskenets kennel)och så var det ju Tilly och Oodie förståss. Sedan får vi ju inte glömma kusin Pax ifrån Sugarwinds som blivit en jättefin ettåring!                

 Det här med att träna "lite lydnad" får ju en annan innebörd när man träffar Liza och Lotus.....               

Vi hann väl inte allt som vi tänkt men vi fikade i alla fall!       

Och så hade vi ganska kul i snön! Hoppas vi kan hitta på något kul snart igen. Det blir lite sökträning i vår t.ex                             

 
 
Liza, Lotus&Pax

Liza, Lotus&Pax

1 mars 2011 16:16

Det var jättetrevligt precis som vanligt, jag dyker definitivt upp till sökträningen t våren ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara & Ascot

1 mars 2011 19:57

Oj va härligt de ser ut! Massa glada hundar å mattar. Grill ser inte heller helt fel ut, mums! Ni har vinter kvar ser ja, här har vi barmark nu, så skönt! Massa kram från oss

 
Marie L

Marie L

1 mars 2011 20:10

Vilka härliga bilder från träffen och ifrån släkten:-)

http://www.123minsida.se/Minos

 
Ingen bild

Suzan

1 mars 2011 22:12

Ååååå vad det ser trevligt ut, önskar att vi kunnat vara med. Blir full i skratt när jag ser Lotus - han har verkligen satt prägel på sin dotter. Hoppas han yrkar på umgängesrätten snart så vi kan ses ;-)

 
Emma

Emma

2 mars 2011 20:07

vilka härliga bilder. ser ut som ni haft de riktigt roligt.. :D

Tackar, ja han är tjusig min gosse.. :D

http://www.freewebs.com/tokvovvarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards