tillyhills

Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Tina Johansson - 11 juli 2016 21:18

Mina planer för nästa år är ju att para Mindy i februari och nu har jag fått äran att låna en hane jag tittat på länge..Så om inga överraskningar dyker upp så kommer det att bli KORAD LP1 Spirit Of No Surrender G`Outside The Fire som blir pappa till nästa kull hos oss. Mer info kommer på hemsidan snart! Bilderna är lånade av Carina Wallin som även äger "Fire"

             

 


I helgen har vi haft en liten kennelträff där 4 av Mindys valpar var med och fokus hamnade lite på dem eftersom de nu är 8 1/2 månad och i en ålder som är väldigt roligt att se dem. Vilka härliga hundar! Supertrevliga och väldigt jämna. Ska bli spännande att följa dem och nu går det snabbt till röntgen och MH. Jag träffade även brorsan Toke tidigare i veckan, lika trevlig han. Hoppas att det håller i sig med deras utveckling, i så fall blir det en kull att vara stolt över. Tack till alla valpköpare som förvaltar sina hundar på bästa sätt.

 

Heja Heja "Stina"


   

Rappa På "Twiggy"

Plattan I Mattan "Azzar"

   

Kämpaglöd "Mazurka"

 


Ta Täten "Toke"  


     


Och som vanligt en massa bilder på alla möjliga!

 

                                 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards