tillyhills

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Tina Johansson - 13 oktober 2015 20:23

Jag börjar med ett stort grattis till Mona med Black som var på MT förra helgen och blev godkänd med 445 poäng. Exteriörbeskrivningen var redan gjord så nu kan de lägga till titeln KORAD framör namnet. Marina och Lilith var också på MT och blev gk med 415 poäng. Grattis! Exteriörbeskrivningen kommer att göras i November. Jag kommer troligen att låna in Lilith för avel under 2016 men återkommer med mer info när hane är bestämd   

        Mindy blir rundare för varje dag. Hon vägde 25,6 idag och har gått upp över 5 kilo! Det är lite mindre än 3 veckor kvar så man undrar ju hur hon kommer att se ut sista veckan! Hon är väldigt pigg och glad, äter lite sämre än i vanliga fall men godsaker slinker ner hur lätt som helst. Nåja man ska väl bli lite uppassad i det läget!

 


        

Inga-Lill och Sheena var och tävlade i Rallylydnad i helgen och fick ett gk resultat i fortsättningsklassen. Grattis till er!

   

       


Till er som vill följa vad som händer vill jag påminna om min sida på FB som heter Tillyhills Kennel och så hemsidan förstås www.tillyhills.se 



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards