tillyhills

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Tina Johansson - 15 augusti 2014 22:17

Förra veckan flyttade fyra stycken och det är ganska tomt här, enligt rapporterna jag fått så har det funkat bra i de nya hemmen och det är inte utan att det känns lite i hjärtat när jag får bilder på dem...


Här hemma härjar Jävlar Anamma  "Pu" och Bomber Och Granater omkring så jag inte blir sysslolös i alla fall. Det är faktiskt jätteroligt att ha kvar dem lite extra och ganska hanterbart med två stycken eftersom de har väldigt skoj och sällskap av varann. Troligen har Bomber Och Granater fått ett nytt hem efter mycket ångest och funderande hit och dit. Jag har haft jättesvårt att bestämma vem som ska få köpa honom och det har ju inte blivit lättare ju mer jag fäst mej vid honom...


Vi har miljötränat ganska mycket denna veckan och de är jätteduktiga att åka bil och börjar faktiskt vänja sej vid halsband och koppel också.

Idag var vi vid sjön och det tycker de är superskoj, vi träffade halvbrorsan Abbe med familj. Pu vågade sej ut på simtur! Duktig tjej...


                           

    

 


I måndags var vi hos goda vänner i Torhamn och hälsade på och båda valparna sprang glatt in i huset och somnade i en hög på golvet medan vi fikade. Sen fick de utforska omgivningen ute också.

         

Här kommer en bildbomb från senaste dagarna..

                                                                                                         



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards