tillyhills

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Tina Johansson - 12 juni 2013 20:25

Vi börjar med ett stort grattis till Catrin och Abby till första pris i lk 2 och översta pallplatsen! Ni är så duktiga :)

 

I valplådan händer det saker må ni tro. Det har öppnats ögon och börjat busas och småbrottas med varann. De är otroligt charmiga allihop. Idag kravlade busigaste valpen Ebba Grön över valplådekanten som nummer ett.

De har fått börja äta lite Royal Canin valpvälling och Starter Mousse eftersom det strulat lite med Beas mjölk och jag vill vara ute i god tid om hon får dåligt med di åt alla. De äter med god aptit även om bordsskicket inte är det bästa ;)

Nu börjar det bli dags för alla som ska ha valp att bestämma datum för att titta och eventuellt börja se lite vem som ska till vem även om det kommer ta lite tid innan vi vet vem som passar bäst till varje.

Jag har inte bestämt till 100 procent om de två sista hemmen. Red Merlehanen kommer jag att vänta lite med och eventuellt sätta ut med viss avelsrätt eftersom jag fastnat väldigt mycket för honom av någon anledning. Är det någon som blir sugen så får ni höra av er men det ska vara till någon jag känner till och vet har ett brinnande intresse för träning/tävling. Jag har haft lite svårt att bestämma mej för vem som ska få tik nummer 6 och ligger lite lågt ett tag till men hon ska också ut till någon med bruks/vall/tävlingserfarenhet.

Här kommer lite nya bilder av charmtrollen!

                                                   

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards