tillyhills

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

TRÄFFAS PÅ LÖRDAG?

Av Tina Johansson - 11 april 2012 20:57

Då är det snart dags för vår planerade Aussieträff i Gåsamåla, som för er som inte varit där ligger mellan Rödeby och Torsås. Från Rödeby kör mot Torsås lite drygt 1 1/2 mil sedan svänger ni höger mot Gåsamåla och kör 1,8 km (tror jag) tills ni kommer rakt upp på en gårdsplan. Stort rött hus, "hundskylt" med Schnauzer på utanför. Om ni villar bort er så kan ni ringa till mina föräldrar  som bor där på tel 0455-367043 eller mobil 0708910313.

De som vill spåra kan dyka upp vid 9.30 och de med småvalparna kan komma vid 10-tiden. Vi kommer att bjuda på korv mitt på dagen och lite kaffe på e.m Det går naturligtvis att dyka upp senare också om ni bara vill vara med en stund. Vi har tänkt spåra på fm och träna lydnad mm på em.

VÄLKOMNA!

Linus har börjat på Agilitykurs med Tilly och det gick jättebra. Kul för Tilly att få göra något roligt! Vi har träffat Tango när vi varit i Torsås. Stor och stilig kille har han blivit..

         

 

Sedan lite nya bilder på den lilla Hyenaliknande unghunden och hennes mormor ;)

               

    



 
 
Ingen bild

inga-lill

11 april 2012 21:54

Kul med agilty ,Linus som är så duktig med hundarna fixar agilty med glans.Jag tycker Linus oxå har blivit en stor o stilig kille;)
Ska bli kul att träffa alla på Lördag. Tur att du skrev ut tel.nr för du vet ju hur virrig jag kan vara , värdelös på att hitta . ja vet, jag har varit där många gånger ;))

 
Ingen bild

Suzan o Nikki

11 april 2012 22:12

Vi är såååå avundsjuka. Hoppas i alla fall att ni får en fin dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards