tillyhills

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Tina Johansson - 30 juni 2011 11:42

Nu har alla varit och hälsat på sina valpar och jag har haft mycket trevligt besök. Tänk att just vi alltid har de bästa valpköparna! Det blir många nya vänner för livet med en valpkull.

Alla verkar ha fått lov om den valp de vill ha och jag tror att det blir rätt valp på rätt plats. Det är ett gäng trevliga små krabater-lättsamma pigga och glada valpar. De har fått åka med i bilen upp till sjön några gånger nu under lite små pipande protester, men de finner sej snabbt till ro och gillar att vara med där det händer saker. Det är så varmt på dagarna så på eftermiddagarna får de ligga inne där det är svalare än utomhus.


Registreringarna är färdiga nu och ligger redan på hunddata  och snart är det ju dags för vaccin nr 1 och chipmärkning. Besiktningen blir nog på tisdagen innan leveransen ser det ut som. Jag får hoppas på gynnsamt väder på ögonlysningsdagen eftersom det är en tuff bilresa annars. Men det brukar gå bra.

Jag tar mycket bilder men är dålig på att uppdatera bloggen eftersom jag har alla nya valpköparna på Facebook och det är så enkelt att göra album där. Nu har jag i alla fall lagt in lite nya bilder i ett annat galleri http://motorcross.tillyhills.se/#14.0


Här kommer lite bilder..håll till godo med godingarna!                                     

Igår var Anna och Blinka ute och tävlade i lydnkl1 med ett första pris och vinst. Grattis till er!


På tisdag har jag tänkt att vi ska ha en liten träff på dagen. Hör av er ni som vill komma!




Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards