tillyhills

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Tina Johansson - 12 juni 2011 20:02

 


 


Vi börjar med ett stort grattis till Anna och Blinka (Tillyhills Bilberry Bliss) som blivit uppflyttade till lägre klasss spår på 279 poäng och klassvinnare.


Valparna växer och frodas-de har börjat få lite smakportioner med Royal Canin Starter. Jag brukar alltid börja med valpfoder direkt eftersom det finns anpassat för så små valpar och då känns det fel att börja med färs eller majsvälling vilket man använde för några år sedan. De äter med god aptit men klafsar ut det mesta i pälsen..

De har även flyttat ut ur valplådan och har tagit hela rummet i besittning. I veckan ska valphagen upp så de kan börja vara ute lite korta stunder också.

Jag börjar få lite koll på vilken valp som ska hamna var men det kan ändras om jag ser att det blir bättre om några byter.


Här kommer lite nya bilder:

           

Detta är nog Tillyhills It Takes Two To Tango, den påhittigaste hanen ännu så länge- bär redan omkring på saker vid tre veckors ålder...vad månde bliva?

Sedan har vi tre hanar som vi inte är riktigt säkra på men nästan känns det som. 

     

               Namnen är bestämda men inte säkert vem som är vem då..

Tillyhills Trump Card, Tillyhills Holy Smoke och Tillyhills Gentle Charm.

De är verkligen fina, har riktigt snygga huvud allihop och det ska bli jätteroligt att se hur de rör sej nu när de blir lite stadigare. Jag brukar säja att ska man köpa hund att ställa ut så ska man inte köpa av mej men de här är faktiskt SNYGGA...Nu är i och för sej inte Tillys tidigare valpar fula men ni vet vad jag menar!

 

Nu till lite bilder av tjejerna: Tillyhills A Real Sugarbabe och Tillyhills Oops A Daizy. Vem som är vem är väl till 99% bestämt men det kommer en viss valpköpare och tittar på tisdag så vi väntar väl med att skriva 100%.

               

Jag har lite bilder på Tillyhills Träsktroll också-eller The Riddler menar jag!

     

Sedan lite blandade bilder ifrån veckan som gått.

                           





Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards