tillyhills

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Tina Johansson - 7 juni 2011 21:17

Nu börjar det bli ganska busigt i valplådan...Framförallt två stycken gangsters har vi och de går under arbetsnamnen "Gunnel" och "Tango". De bråkar redan med sina syskon och morrar och försöker skälla på de andra. Det är så roligt när man börjar upptäcka lite olika individer i valphögen. Alla är väldigt gosiga och kommer gärna och kryper upp och intill så nära de kan när man sitter där.

       

De andra är väldigt jämna både till utseende och sätt ännu så länge. Linus sitter gärna och myser i valplådan och det är uppskattat både av Tilly och valparna.             

David var snäll och filmade valparna lite igår men jag lyckas inte länka till filmen här...Vill ni se den och inte har mej som kontakt på FB kan ni maila mej så länkar jag. Eller jag kanske kan lägga den i kommentarer till detta inlägg-ska testa!


Namnen börjar bli bestämda nu-det är bara det att vi ska bestämma vem som är vem också men jag har lite känsla för vem som kan passa bäst tror jag.

Min kamera är utlånad men så fort den är på plats igen ska jag ta porträtt på var och en och skriva lite om varje valp tänkte jag. Antagligen på torsdag. 





Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards