tillyhills

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Tina Johansson - 28 augusti 2010 21:11

Idag har vi varit på utställning, SBK off. i Saxnäs. Vi åkte tillsammans med Madde och Bea för att hålla tummarna. Det var även två andra hundar från Tillyhills som var där. Tråkigt nog så hade Enzo (Ballroom Blitz) ett skärsår i trampdynan så han fick stanna utanför ringen denna dag-men en stilig unghund har han blivit minsann. Tyvärr fick jag inga bilder som gör honom rättvisa...     

Sedan fick vi träffa Anki och Bozzie (Hot-Stuff) som vi ser alldeles för sällan! Bozzie fick en "slät etta", hade inte världens bästa päls för dagen men fick fin kritik och visade sej fint. Honom lyckas jag ALDRIG med några bilder på-han retas med sin gamlamtte tror jag. Nästa helg skulle Anki och han på sökhelg så jag hoppas på bilder därifrån...        

Sedan var det Beas tur och jag tror att Madde hann bita av varenda nagel innan det var dags....Men det syns att de tränat och Bea visade sej jättefint. Hon fick fin och rättvis kritik tycker jag och gick ut från ringen med ett Hederspris.          

SÅHÄR GLADA BLEV VI!      

Tack alla för en trevlig dag!  


Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards