tillyhills

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

GRATTIS

Av Tina Johansson - 22 augusti 2010 21:06

En liten snabb uppdatering. Igår var ju Abbe (The Riddler) och Zoe`(Helvassa Gullan) på utställning i Karlshamn. Jag har fått rapport om att de skötte sej alldeles utmärkt och att domaren blev mycket förtjust i båda två. De fick varsitt Hederspris och Zoe blev Bäst i Rasen och Abbe BIM. Grattis till båda  inklusive mattarna som gjorde ett bra jobb!

    

Har glömt att berätta att Inga-Lill och Musse  varit och tävlat i lägre klass sök och blev godkända. Ni är SÅ duktiga - jag vet vilket jobb du lägger ner Inga-Lill!

  

Tja, sedan har vi ju fått Optigensvaren på Beas blodprover och hon var negativ på både prcd/PRA och CH/CEA . Kommer alltså aldrig att kunna utveckla dessa sjukdomar eller kunna få valpar som utvecklar sjukdomarna.

      

Näpp-nu är det läggdags. Ha en bra vecka allihopa!

 
 
Suzan

Suzan

22 augusti 2010 22:31

Vad många goda nyheter du har att komma med. Va kul! Grattis till Bir och Bim valparna!

http://nikki10.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

inga-lill

23 augusti 2010 10:02

Härligt att domaren tyckte som vi andra att Abbe o Zoe är supersnygga.
Skönt att häftiga Bea var fri på sitt Dna-prov ;)

 
Marie L

Marie L

24 augusti 2010 00:19

Grattis till fina utställningsresultat Zoe och Riddler från stolt farfar och mig:-)
Grattis även till Ingalill och Musse för godkänt i lägresö.,

http://www.123minsida/Minos

 
Liza, Lotus&Pax

Liza, Lotus&Pax

25 augusti 2010 09:18

Grattis, grattis till Lotus finfina bäbisar, Abbe är toppenhäftig i teckningen fortfarande! Har han frågetecknet kvar eller?
Grattis också till Inga-Lill, trägen vinner och jag tror att Inga-Lill är bland de mer envisa människorna jag känner! Nu är det bara raka vägen till de högre klasserna ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards