tillyhills

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Tina Johansson - 1 augusti 2010 08:58

Denna veckan har jag haft turen att få se några av mina uppfödningar som jag inte träffar så ofta. Jag har varit valpvakt åt Mr Freeze medan matte och familjen varit bortresta några dagar. Det gör jag gärna om och det gör absolut inget om de glömmer att hämta honom!      

Han har vuxit ganska mycket sedan jag såg honom när han var 8 veckor förståss men är fortfarande en social och en mycket okomplicerad valp. Ni har gjort ett bra jobb Sophia!

 Tilly tryckte till honom lite först men när han visste sin plats så blev han jätterolig!                 

I Fredags var vi hos Madde, Thomas, Liam och Bea för att ha en trevlig Aussieeftermiddag. Mike, Anna och Stina (T. Cool-Fly)var på besök från Skåne så vi passade på att gå en skogspromenad med några av hundarna som bor här i stan samtidigt. Sedan fikade vi såklart och pratade Aussies....

Chili och Abbe (The Riddler)var också på plats.

             

Det var jätteskoj att träffa Stina med familj-jag har bara sett henne ett par gånger sedan hon var valp. En ganska liten, mycket söt och charmig dam som älskar sin husse mest i hela världen tror jag!

     

Här kommer som vanligt lite blandade bilder från veckan som gått!                        

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards