tillyhills

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Tina Johansson - 19 juli 2010 21:42

Det känns som att alla utom jag har semester just nu, men jag jobbar ju bara halva dagar så det är bara att gilla läget. Vi har full rulle på jobbet. Det är nog många av klinikerna runt oss som har stängt verkar det som. Sedan är det ju ganska många semesterfirare som har hundar med sej. På nya ställen är det ju lätt att man råkar i luven på varann-alla hundar bör ju verkligen hälsa på varann också!! HMMMM-inte så kul sedan när man måste gå med krage i värmen....Många hot-spots och ett och annat ormbett hör ju sommaren till också.

Denna veckan tror jag att flera av valpköparna träffas och det är ju jätteroligt att ni håller kontakt med varann. Hoppas på bilder! Jag vet att Nathalie är på turne med Vilja i Skåne/Halland och kommer förhoppningsvis även att träffa på Liza och Lotus (och Pax förståss).

Jag har fått lite rapporter om att det vallas med både Bikki och Bonzo-jätteskoj. Även Nikki har fått prova på att umgås med får har jag nog sett på Bloggen. Bra jobbat av er allihop!

Linus och jag har tränat budföring med Tilly ikväll-hon var laddad till tusen. Sedan har vi ägnat oss åt hästarna en stund också.

Bea har åkt hem till Ledja idag. Vi får skicka ett STORT grattis till Stonehills för framgångarna på Bökeberg också.                 

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards