tillyhills

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Tina Johansson - 23 juni 2010 21:47

Jaha då var de bara två....jag håller på att vänja mej av med att stiga upp kvart över fyra på morgnarna nu. Idag vaknade jag före valparna-halv sju! Fick väcka två trötta valpar så de fick gå ut. De är jätteduktiga nu, så gott som rumsrena. Idag har vi haft en trevlig eftermiddag hos "Abbe" med familj. Han blev jätteglad att träffa mej - MEN verkligt glad att träffa syrrorna. "Vilja" kräktes i bilen på ditvägen men låg och sov gott och avslappnad på hemvägen. "Nessie" satt mest i Linus knä och tittade ut tills hon också somnade på sätet. Det blev även lite koppelträning.

Imorgon fyller första Tillyhillskullen 3 år så jag får passa på att skicka en grattishälsnig till dem.

 I senaste numret av Hundliv är det lite av mina Aussiebilder som är med bl.a på Smokey, Tilly, Bella och Enzo.

Här kommer lite bilder från veckan som varit!                                        HUMPTY DUMPTYS NYA KOMPIS 

      

                                               "NIKKI" MED MATTE SUZAN INNAN LÅNGA RESAN TILL SUNDSVALL                                                   SARA MED SIN ASCOT                                             
                                                  
               PEPITA MED HUMPTY DUMPTY                          



Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards