tillyhills

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Tina Johansson - 6 juni 2010 08:35

Jag har som ni sett inte uppdaterat så flitigt, men mitt tangentbord har lagt av.. Har fått låna mina föräldrars dator så jag ska i alla fall skriva lite om läget.

Ögonlysningen gick jättebra. Fick beröm för att alla valparna var runda och goa och uppförde sej perfekt. Bilresan var lite läskig med pip och gnäll, hemresan var bättre och de låg jättesnällt i en box på jobbet tills det var deras tur.

Nu håller jag på att avmaska med Axilur..3 dagar i sträck x 9 valpar..............

Sedan har vi haft fint besök i valphagen av Katta (Real Sugar, Lotus uppfödare)med familj. Vi hade en jättemysig kväll tillsammans med Inga-Lill och Bengt och hundgänget vid havet. Bilder kommer...

Jag har ju inga nya bilder i denna datorn men lite gamla som jag lägger här bara för att pigga upp Bloggen lite.

Ha en härlig dag därute!

Fick inte tag i bilderna...hittade bara en..fast den är ju fin!  

Av Tina Johansson - 6 juni 2010 08:35

Jag har som ni sett inte uppdaterat så flitigt, men mitt tangentbord har lagt av.. Har fått låna mina föräldrars dator så jag ska i alla fall skriva lite om läget.

Ögonlysningen gick jättebra. Fick beröm för att alla valparna var runda och goa och uppförde sej perfekt. Bilresan var lite läskig med pip och gnäll, hemresan var bättre och de låg jättesnällt i en box på jobbet tills det var deras tur.

Nu håller jag på att avmaska med Axilur..3 dagar i sträck x 9 valpar..............

Sedan har vi haft fint besök i valphagen av Katta (Real Sugar, Lotus uppfödare)med familj. Vi hade en jättemysig kväll tillsammans med Inga-Lill och Bengt och hundgänget vid havet. Bilder kommer...

Jag har ju inga nya bilder i denna datorn men lite gamla som jag lägger här bara för att pigga upp Bloggen lite.

Ha en härlig dag därute!

Fick inte tag i bilderna...hittade bara en..fast den är ju fin!  

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards