tillyhills

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

SKURKVAKTEN

Av Tina Johansson - 21 maj 2010 21:40

Idag har det fotats ute igen. Önskar att det gick fortare att ladda in bilder...då skulle ni fått se ALLA! Linus är en utmärkt valpunderhållare och vakt...De är fullkomligt galna i honom. Ikväll har Emma och han suttit och spelat Nintendo, i valprummet så klart med valpar sovandes omkring sej...nåja de FLESTA sov           i alla fall! Poison Ivy ville vara i centrum istället för Supermario...

Inga-Lill har varit och inspekterat idag, alltid lika roligt att träffas-hoppas du kommer snart igen. Tack för hjälpen med fotografering, du är med på några bilder trots att du inte hade fixat håret-men du är alltid lika snygg ändå!

  

Gullan litar fullt och fast på att man inte tappar taget-totalt avslappnad!

  

Visst hade hon nog gärna fått följa med hem till Pegge o Musse??

Tilly mår bättre idag-vi har tömt juverbölden nu så det går på rätt håll. Hon har lekt ute idag och börjar bli som vanligt igen.     

Lite blandade bilder följer...tror nog ni börjar se vem som är vem!?                                                                     

 
 
Ingen bild

inga-lill

22 maj 2010 10:28

Jag tycker att Linus är bättre fotomodell, men ok.
Gullan var verkligen avslappnad.Det var flera stycken som gärna fått följa med hem, hela högen om jag fått besrämma , undrar vad Pegge o Musse hade tyckt om det. Kommer snart o gosar igen , får passa på medans du har dom kvar ;)

 
Ingen bild

Sara

23 maj 2010 10:38

Sköna små skurkar!! Ja nu börjar man se mer skillnad på dem..men dem svarta är fortfarande lite svåra att skilja i vissa fall. Alla är så tjocka å fina! Ses nästa vecka! =)=)

 
Ingen bild

Suzan

23 maj 2010 18:40

ÅÅÅÅÅhhhh vilka ljuvliga bilder av helt underbart vackra valpar. Linus är en fantastisk lillhusse som ser efter våra valpar och ser till att de blir glada och lyckliga! Tack för det Linus - det ska bli kul att träffa dig. Ha det så gott så länge.

 
Marie L

Marie L

24 maj 2010 01:29

Ljuvliga bilder, va fina de är!

http://www.123minsida.se/Minos

 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

24 maj 2010 12:14

Lyllos den som får "blåingen" (du vet vilken som är min favvo!) Kommer säkert ändra mig när jag ser dem, det brukar vara så, ha ha!
Men vilka små fetton de är! (säger hon som har en 8 kg kluns hemma, ha ha!)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards