tillyhills

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

SKURKAR

Av Tina Johansson - 9 maj 2010 14:00

Såja, nu har jag tagit lite nya bilder av alla charmtroll. Otroligt vad fort det går nu. Idag har det smakats lite välling, därför är de lite rufsíga och kladdiga av förklarliga själ... Det busas, skälls och morras i lådan och småkampas med fällen.

Jag börjar se lite olika personligheter och kan nog snart ge små hintar på vilka som kan vara kandidater till de olika hemmen. Här kommer dagens bildskörd. Alla är nog med men olika mycket-svårt att vara rättvis. En del sov gott vid fototillfället andra hade just vilat klart! Ett STORT grattis till Carina och Enzo för ett väl genomfört MH igår med 1:a på skott.   Merleflickor   Alla tikarna, övervakade av morsan.    

Och så världens sötaste barnbarn mitt i alltihop! 

  Ett charmtroll till. Beas lillhusse Liam.   Lady the Winter och Humpty Dumpty i vällingen.

Poison Ivy, söt som en liten docka!

 

Helvassa Gullan, lika självsäker som hon ser ut. Härligt personlig redan. 

Swiss Miss vet vad hon vill.      Tilly och Bea har haft kul ute i eftermiddag. Bea ska förhoppningsvis bli mamma till Tillyhills nästa generation!         The Riddler som jag nog är ALLRA svagast för- i alla fall om jag väljer med ögat...      The Riddler och otroligt söta Humpty Dumpty.       Och så Mr Freeze som är en väldigt charmig kille, brottas med sina syskon mest hela tiden.     Enda bilden som Svarte Petter hamnade på idag-han brukar annars hålla sej framme minsann!        

Don Corleone brukar också hålla sej framme, men var lite trött när jag var framme med kameran.   Hittade en till på Svarte Petter!  

...och Don Corleone!  

    

 
 
Ingen bild

Sara

9 maj 2010 15:57

Jaaaaaaa!!!:)

 
Ingen bild

Suzan

9 maj 2010 19:08

Längtar redan!

 
Ingen bild

Suzan

9 maj 2010 19:56

Oj, Tilly ser oförskämt fräsch ut! Men hur är det med bordsskicket egentligen? Merletikarna är helt fantastiskt underbara! De andra också förståss! Svarte Petter är ljuvlig- vilka teckningar han har! Krama på dom från mej!

 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

9 maj 2010 20:03

Åh vad vi längtar efter att få komma och kolla nu! Spännande att se hur dana dessa små terrorister ska bli! Pax säger att han vill komma och leka, för de där småttingarna rår han på plättlätt ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

9 maj 2010 20:33

De är inte klokt vilka sköna små valpar! Alla verkar må himla gott å Tilly å Bea är lika fina dem! Ser ut att roa sig ihop dem två. Svarte Petter är dödsfin, ser liten å snäll ut! Ja, väntan är oändlig! Lugnet före stormen! :)

 
Nathalie

Nathalie

9 maj 2010 22:24

Kan inte mer än hålla med er allihop - dessa valpar måste vara de sötaste valpar som någonsin funnits genom alla tider! :) Och ja, längtan är helt klart olidlig...

http://www.entjejenhundenhusvagn.se

 
camilla

camilla

9 maj 2010 22:49

Ljuvliga ljuvliga småkorvar!!

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lin & Guinness

10 maj 2010 11:22

Får vi sno med oss Mr Freeze hem... ;) Såna sötnosar - Theo med! Guinness hälsar att det blir tävlingspremiär den 6e juni i Råådalen - håll tummarna!

 
Ingen bild

Sara

11 maj 2010 11:59

Tittar förbi för ja vet inte vilken gång i ordningen. Går ju inte att låta bli...:)

 
Marie & Wilda

Marie & Wilda

13 maj 2010 23:22

Åh vilka underbart härliga valpar, de ser såå mysiga ut ;o)!!
Lycka till med alla, ska bli spännande att följa dem framöver!
Kram från Marie & "faster" Wilda :o)!

http://www.marieshundsida.se

 
Katta

Katta

14 maj 2010 00:07

Jag vill ha en skurk....Gullan får gära flytta till Forsheda ;)

http://realsugar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Skapa flashcards